مالزی,تایلند,هندوستان,روسیه,ایتالیا,سنگاپور,بالی

قیمت بلیط هواپیما اربعین ۹۸ مشخص شد

1398/06/30

طبق گفته دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیط پروازهای اربعین امسال افزایش نداشته و در مسیر تهران - نجف - تهران و تهران - بغداد - تهران قیمت بلیط دو میلیون و دویست هزار تومان است.

مسعودی اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، ضمن بیان اینکه نرخ بلیط پروازهای اربعین امسال نسبت به سال گذشته افزایشی نداشته است، گفت:

در مسیر تهران - نجف - تهران و تهران - بغداد - تهران قیمت بلیط دو میلیون و دویست هزار تومان است. 

طبق گفته دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با وجود آزاد بودن نرخ بلیط پرواز خارجی به دلیل استقبال زائران اباعبدالله (ع) از سفر به عتبات در ایام اربعین و در راستای جلوگیری از سوءاستفاده برخی عوامل توزیع شرکت‌های هواپیمایی تصمیم گرفتند امسال نیز نرخ ثابت برای پروازهای اربعین داشته باشند.

وی ادامه داد:

نرخ بلیط پروازهای تهران - نجف - تهران و تهران - بغداد - تهران دو میلیون و دویست هزار تومان و نرخ بلیط مشهد - نجف - مشهد و مشهد - بغداد - مشهد دو میلیون و هشتصد هزار تومان تعیین شده است.

این نرخ‌ها از بیستم مهرماه تا سی‌ام مهرماه در مسیرهای نجف و بغداد عرضه می‌شود تا زائران بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

اسعدی سامانی در ادامه اظهار داشت:

نرخ بلیط سایر شهرستان‌ها هم در مسیرهای نجف و بغداد مشابه نرخ تهران به نجف و بغداد است. در این رابطه، ۱۱ شرکت هواپیمایی امسال در جابجایی زائران اربعین همکاری می‌کنند.

این مقام مسئول در خاتمه یادآور شد:

نرخ بلیط‌های یک‌طرفه در مسیرهای تهران - نجف یک میلیون و صد هزار تومان و در مسیر مشهد - نجف یک میلیون و چهارصد هزار تومان تعیین شده است.

کلاس‌های تجاری این پروازها مشمول نرخ‌گذاری نیست و نرخ آزاد دارد.

همچنین، نرخ بلیط کودکان زیر ۱۲ سال ۷۵ درصد نرخ بلیط بزرگسالان است.