مالزی,تایلند,هندوستان,روسیه,ایتالیا,سنگاپور,بالی

جدیدترین مطالب
وقت سفارت آمریکا در بانکوک

کشور آمریکا یکی از کشورهایی است که عده زیادی از مردم دنیا دوست دارند در آن اقامت کنند. مردم ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با اینکه ایرانیان زیادی در مسیر اخذ ویزا هزینه وقت سفارت آمریکا را پرداخت می‎کنند اما؛ فقط عده معدودی از این م...

بازگشایی مرز تایلند برای ورود گردشگران

با افزایش واکسیناسیون در کشورها، همانطور که انتظار می‌رفت مرزها به روی مسافران یکی یکی باز می‌شود. پیش از این از باز شدن مرز کشورهای دیگر گفتیم و حالا نوبت به تایلند رسیده که مرزهایش را به روی گردشگران باز کند. اگر قصد سفر به تایلند را داش...

10 میلیارد یورو ضرر کرونا بر صنعت گردشگری فرانسه

روزنامه لوپاریزین فرانسه از زیان ۱۰ میلیارد یورویی صنعت گردشگری این کشور به دنبال شیوع کرونا خبر داد.

گردشگری جهانی گردشگری ویروس کرونا اخبار گردشگری کرونا
جاهای دیدنی تور کوالالامپور که نباید از دست داد

کشور مالزی مثل بسیاری از کشورهای آسیایی دارای جاذبه‌های توریستی فراوانی است که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. کوالالامپور شهری همراه با جاذبه‌های فراوان که هرساله گردشگران زیادی به آن سر می‌زنند.

جاذبه های گردشگری کوالالامپور تور کوالالامپور جاذبه های گردشگری مالزی تور مالزی
آژانس‌های هواپیمایی و گردشگری روی لبه‌ی تیغ ویروس کرونا

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و تاکید بر به تعویق افتادن سفرها در آستانه نوروز به زمانی دیگر برای کنترل این ویروس، آژانس‌های مسافرتی ناچار به لغو تورها و بلیت‌های داخلی و خارجی خود شدند.

ویروس کرونا تور تایلند اخبار گردشگری تورهای خارجی کرونا تور هند تور مالزی
هشدار؛ مراقب کلاهبرداران سفرهای خارجی باشید

یک مقام قضایی، نسبت به تبلیغ و فروش تورهای ارزان قیمت در شرایطی که مرزهای کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا، مسدود و پروازهای بین‌المللی تعلیق شده است، هشدار داد و از انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران خواست با متخلفان پیش از وقوع جرم و کلاهبرداری، برخورد کند.

تور هند تورهای خارجی تور مالزی کرونا ویروس کرونا تور تایلند
مجوزهای گردشگری تا پایان اردیبهشت ۹۹ تمدید شد

معاون گردشگری از تمدید تمام مجوزهای گردشگری تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ خبر داد و از استان‌ها خواست فهرستی از هتل‌ها و مراکز اقامتی داوطلب در طرح نقاهت بهبودیافتگان ویروس کرونا ارائه دهند.

کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس مجوز گردشگری گردشگری اخبار گردشگری
حمله کشنده کرونا بر صنعت گردشگری

کارکنان شرکت‌های گردشگری و آژانس‌های مسافرتی پس از شیوع کرونا اطلاعات دقیق را در اختیار مراجعه کنندگان می‌گذارند و همزمان تلاش می‌کنند از لغو شدن سفرهای مشتریان خود جلوگیری کنند.

گردشگری جهانی گردشگری اخبار گردشگری کرونا
22 میلیارد خسارت کرونا به گردشگری جهانی

به گفته‌ مدیرعامل شورای جهانی سفر و گردشگری، شیوع ویروس «‌کرونا» می‌تواند ۲۲ میلیارد دلار خسارت برای گردشگری جهان به بار بیاورد.

گردشگری جهانی کرونا اخبار گردشگری کرونا گردشگری
نکاتی درباره سفر به بالی بدانید
مبین گشت

برای گشت و گذار شما از بالی جزیره خدایان، ما ترفندها و نکاتی را برای به دست آوردن بهترین نتیجه در سفر به بالی برای شما جمع آوری کردیم که بتونیم همراه هم سفری فوق العاده به این بهشت روی زمین داشته باشیم.

سفر به بالی بالی دانستنی های بالی تور بالی تور ارزان بالی
شرایط کار و اقامت در استانبول

به منظور دریافت ویزای کار در ترکیه، بایستی اجازه کار (work permit) بگیرید. اجازه کار نیازمند قرارداد مکتوب شما با یک کارفرمای قانونی در این کشور است که کد‌ مالیاتی و شناسه ملی داشته باشد و ثبت شده باشد.

استانبول
ایالت ترنگانو در یک نگاه

ایالت ترنگانو , ایالت ترنگانو مالزی , عکس های ترنگانو , ایالت ترنگانو در یک نگاه

ترنگانو
میزان خسارت تاخیر در پروازها تعیین شد

سازمان هواپیمایی کشوری ویرایش جدید آیین‌نامه حقوق مسافران هوایی را منتشر کرد که طبق آن ایرلاین‌ها مکلف به پرداخت جریمه در صورت تاخیر شدند.

سازمان هواپیمایی کشور
راه اندازی قطار تهران استانبول تا پایان امسال

طبق اعلام مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قطار تهران - استانبول تا پایان سال جاری راه‌اندازی می‌شود. پس از راه‌اندازی قطار مسافری از تهران به شهرهای آنکارا و وان در ترکیه و استقبال مسافران، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران درصدد راه‌اندازی مسیر ریلی تهران - استانبول است.

تهران قطار استانبول
مرز خسروی فعلا باز نمی شود، به مرز مهران مراجعه کنید

مرز خسروی فعلا باز نمی شود، به مرز مهران مراجعه کنید

اربعین
آرامگاه لنین مسکو روسیه

آرامگاه لنین واقع در میدان سرخ مسکو روسیه، به ولادیمیر لنین، رهبر انقلاب ۱۹۱۷ روسیه و بنیان‌گذار دولت اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی تعلق دارد.

روسیه مسکو
مقبره مائو زدونگ، پکن، چین

مقبره مائو زدونگ در پکن چین، محل تدفین مائو زدونگ، شخصیت برجسته‌ی سیاسی حزب ......

مقبره چین
حرم امام حسین (ع) در کربلا عراق

حرم امام حسین (ع) در کربلا عراق، آرامگاه و مسجدی بسیار بزرگ و باشکوه و مدفن حسین بن علی (ع)، امام سوم شیعیان است.

کربلا
تور دهلی + آگرا + جیپور مهر 98

تور دهلی + آگرا + جیپور مهر 98. 7شب. ماهان ایر. مبین گشت پارت. شروع قیمت از. 6,090,000 تومان. تور دهلی + آگرا + جیپور مهر و آبان 98. 7شب. ماهان ایر

تورهندوستان
قیمت بلیط هواپیما اربعین ۹۸ مشخص شد

طبق گفته دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیط پروازهای اربعین امسال افزایش نداشته و در مسیر تهران - نجف - تهران و تهران - بغداد - تهران قیمت بلیط دو میلیون و دویست هزار تومان است.

اربعین
اعتراض شدید ایران به کانادا جهت اقدام این کشور در فروش املاک ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اجرای حکم دادگاه کانادایی در فروش ساختمان‌های فرهنگی ایران در کانادا این اقدام را غیر قانونی و در تقابل آشکار با حقوق بین الملل دانست و به شدت آن را محکوم کرد.

ایران و کانادا